دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص زیر دسته آموزشی

دانلود مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص مقاله مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 41

حجم فایل: 52 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 41 صفحه

مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش منظور از این مبحث آشنایی مقدماتی با پاره ای از مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش است.
مدل چیست و برای چیست؟
– مدل به زبان ساده، الگویی است به مقیاس كوچك از واقعیت كه بر اساس پیش فرضهایی بنا شده است.
– مدلهای برنامه ریزی معمولاً به صورت فرمولهای ریاضی ساخته می شوند كه در آنها ارتباط بین متغیرها یا عوامل مختلف كاملاً مشخص شده است.
– در مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش مدل سازی به دو منظور انجام می شود.
1- پیش بینی كننده آینده 2- تشریح و شناخت ارتباطات عوامل دست اندركار مدلهای پیش بینی آینده: میزان صحت و قابلیت این مدلها محدود است.
مدلهای پیش بینی آینده در شرایطی كه تغییر و تبدیل تند و شدید بنا شد و امور كم و بیش به روال و روند گذشته پیش روند، همچنین در فواصل زمانی نسبتاً كوتاه قابل استفاده است.
در شرایطی كه جامعه در حال تغییر و دگرگونی سریع و شدید باشد و در فواصل زمانی زیاد، چندان قابل اعتبار نیست، مثل پیش‌بینی جمعیت در آینده.
برنامه ریزی فقط به پیش بینی آینده نیاز ندارد، بلكه باید عواملی را كه در بوجود آمدن آینده پدیده مورد نظر دخالت دارند را بشناسد و چگونگی تاثیر و نفوذ آنها را بداند، بنابراین به مدلهایی نیاز دارد كه به تشریح عمل و نفوذ عوامل دست اندر كار بپردازد.
مثلاً برای پیش بینی جمعیت به مدلهایی نیاز دارد كه میزان تولد و تناسل مرگ و میر و مهاجرت دخالت دارند را مشخص كند و تغییرات آنها را اندازه گیری كند و بر اساس آن، جمعیت آینده را پیش بینی كند.
این مدلها را مدلهای تشریح كننده می نامند.
– در برنامه ریزی آموزش و پرورش به مدلهایی نیاز است كه هم به تشریح و شناخت عوامل دست اندر كار و چگونگی نفوذ آنها بپردازد، هم به پیش بینی آینده كمك كند.
طبق بررسی چیریكوز و ویلر تا سال 1968 فقر زیادی در برنامه ریزی آموزش و پرورش وجود داشته است.
انواع مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش جانستون مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش را تا سال 1974 به 123 مدل مختلف اشاره كرده و آنها را از دو دیدگاه مختلف تقسیم بندی كرده است.
دیدگاه اول: مربوط به سطح آموزش و پرورش است.
1- سطح واحد آموزشی 2- سطح سیستم یا پاره سیستم آموزشی 3- سطح سیستم آموزشی در ارتباط با توسعه اقتصادی دیدگاه دوم: مربوط به مبنای ریاضی مدلهاست.
1- سطح واحد آموزشی: این مدل برای توسعه یك واحد آموزشی یا یك گروه متشكل از چند موسسه مشابه آموزشی ساخته شده اند، مثل مدلهای برنامه ریزی یك مدرسه یا یك بخش از امور آموزشی مثل ایجاد ساختمان- تهیه وسایل و تجهیزات، تامین حمل و نقل و .
.
.
است.
2- سطح سیستم یا پاره سیستم آموزشی: این مدلها برای تمام سیستم آموزش و پرورش یا بخش عمده ای از آن تخصیص دارند.
مثل مدلهایی كه برای برنامه ریزی آموزش و پرورش یك بخش- یك استان و یا یك دوره آموزشی مثل دوره ابتدایی، راهنمایی، .
.
.
در سطح كشور انجام می‌شود.
3- سطح سیستم آموزشی در ارتباط با توسعه اقتصادی: این مدل برنامه ریزی برای سیستم آموزش و پرورش برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز توسعه اقتصادی می پردازد.
در این مدل برنامه ریزی مدل برنامه ریزی ابتدا هدفهای توسعه

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص;تحقیق مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص;مقاله مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص;مدلهای برنامه ریزی آموزش و پرورش 38 ص

دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص زیر دسته آموزشی

دانلود عوامل موثر در یادگیری 86 ص تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص مقاله عوامل موثر در یادگیری 86 ص عوامل موثر در یادگیری 86 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 86

حجم فایل: 1.252 مگا بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 86 صفحه

عناصر اقلیمی تابش آفتاب، رطوبت دمای هوا و باد بر ساختمان تاثیر مستقیم دارد و مهمترین آن تابش آفتاب است که به همراه نور و حرارت است و نیز عوامل داخلی ساختمان ها نیز مانند (حرارت، وجود افراد، چراغ ها و دستگاه های گرمایی) نسبت به عوامل نقشی تعیین کننده تری دارند.
تابش آفتاب ر ساختمان و محیط اطراف آن تاثیر مستقیم دارد و تابش آفتاب سبب روشنایی طبیعی ساختمان شده و تولید حرارت نیز می کند در نتیجه میزان تابش مورد نیاز برای هر ساختمان باید با توجه به نوع آن ساختمان و شرایط اقلیمی مکان آن در نظر گرفته شود.
و همین تابش آفتاب بر سطوح مختلف یک ساختمان متفاوت است ولی میزان تابش به سطح یک جسم هم بر جهت و هم به رنگ و میزان صاف بودن سطح آن سطح، همچنین سرعت جریان هوایی که در اطراف آن سطح در جریان است نیز بستگی دارد و نیز مصالح به کار رفته هرچه سطح ناصاف تر باشد حرارت بیشتری را جذب می کند و مهمترین عامل در تعیین حرارت ایجاد شده در یک سطح رنگ آن است و هر چه سطح رنگ اش روشن تر باشد مقدار حرارت جذب شده کم تر است.
با اینکه سقف و دیوارهای اطراف ساختمان سبب جلوگیری از تاثیر مستقیم عناصر اقلیمی مانند رطوبت هوا، وزش باد، تابش آفتاب و برف و باران و بر فضاهای داخلی آن جلوگیری می کند ولی در هر حال هر یک از این عناصر از طریق تاثیر بر دیوارهای خارجی ساختمان هوای داخل ساختمان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
ظرفیت حرارتی مصالح به وزن مخصوص یک بستگی دارد و با بیشتر شدن این وزن ظرفیت حرارتی آن نیز بالاتر می رود و همچنین به ضخامت و فشردگی مصالح آنها بستگی دارد.
نوع مصالح ساختمان باعث کاهش میزان انتقال حرارت از خارج به داخل می شود.
و بالعکس.
استفاده از عایق های حرارتی و صوتی مناسب در طراحی ویژگی مصالح ساختمان بنا به مناطق گوناگون متفاوت است و قابل توجه ترین ویژگی مصالح ساختمان ظرفیت مقاومت و حرارتی آن است.
پاورقی طراحی فضا باید به گونه ایی باشد که فرد در آن احساس آرامش کند.
از دیگر عوامل موثر در داخل ساختمان ارتفاع سقف است که ارتفاع 30/2 متر برای یک اتاق کاملاً مطلوب است و همچنین اندازه پنجره است که اگر از حد بزرگ باشد می تواند سبب تغییر وضعیت حرارتی داخلی ساختمان و هوای محیط اطراف آن شود و این مقدار کاهش بستگی به محل سایه ایجاد سایه بان از ایجاد حرارت جلوگیری می کند و همچنین میزان انتقال تابش به مقاومت مصالح بام نیز بستگی دارد و همچنین فرم ساختمان نیز می تواند تاثیر زیادی در هماهنگ ساختن با شرایط اقلیمی و همچنین انتقال هوای خارج به داخل ساختمان داشته باشد در بهترین فرم، فرمی است که کمترین مقدار حرارت را در زمستان ازدست دهد.
برای طراحی یک فضا باید تصویر مورد نیاز آن را فراهم کرد و تصویر مورد نیاز در ساختمان به نوع اقلیم بستگی دارد.
و بر اساس فصل های سال در مناطق مورد نظر تغییر می کند.
استفاده از انواع بادشکن برای مهار کردن جهت و شکل جریان هوا.
تصمیمات اقلیمی در ایران: 1- گرم و مرطوب 2- گرم و خشک 3- معتدل و سرد است.
بهترین فرم ساختمان پلان مربع است ویژگی های متفاوت مناطق مختلف ایران تاثیر بسزایی در شکل گیری شهرهای این مناطق داشته اند.
در نتیجه بین اقلیم و معماری از اهمیت

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود عوامل موثر در یادگیری 86 ص;تحقیق عوامل موثر در یادگیری 86 ص;مقاله عوامل موثر در یادگیری 86 ص;عوامل موثر در یادگیری 86 ص

دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص زیر دسته آموزشی

دانلود عنوان طرح درس سناریو 12 ص تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص مقاله عنوان طرح درس سناریو 12 ص عنوان طرح درس سناریو 12 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 13

حجم فایل: 13 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

عنوان طرح درس : سناریو مشخصات کلی : نام کتاب : علوم پایه دوم ابتدایی عنوان درس :ماده چیست؟
(2) مدت تدریس : 45 دقیقه نام دانشجو معلم : قنبر مایل تعداد فراگیران : 16 نفر برنامه زمان بندی :45/808 هدف کلی : آشنایی با ماده (2) اهداف جزئی 1- آشنایی فراگیران با مفهوم حجم 2- آشنایی فراگیران با مفهوم جرم 3- آشنایی فراگیران با کاربرد ابزار اندازه گیری 3- اهداف رفتاری: 1- دانش آموز با مشاهده اطراف خود چند مواد که حجم دارند را نام می برد (دانش ) از حیطه شناختی 2- دانش آموزان با مشاهده محیط اطراف خود چند جسم که جرم دارند را مثال می زند (درک و فهم) از حیطه شناختی 3-دانش آموزان با مشاهده محیط اطراف خود مواد را از نظر جرم طبقه بندی می کند (ترکیب) از حیطه شناختی 4- دانش آموزان با انجام فعالیت مواد را از نظر حجم طبقه بندی می کند .
(ترکیب) از حیطه شناختی 5- تصویر عنوانی را مشاهده درباره ی آن را با معلم و هم کلاسی خود بحث می کند .
(واکنش) از حیطه عاطفی 6- در مورد درس جدید نتیجه گیری میکند.
(ارزشیابی) از حیطه شناختی 7- به دقت به درس گوش می دهد (دریافت) از حیطه شناختی 8-به سوالات می تواند پاسخ دهند.
(واکنش) از حیطه عاطفی 9- در مورد مطالب درس جدید تجدید نظر می کند.
(تبلور) از حیطه عاطفی 10- دانش آموز در ارتباط با واژه های جرم و حجم داستان می نویسد (ترکیب) از حیطه شناختی.
4- رفتارهای ورودی: 1-آشنایی با ماده 2- آشنایی فراگیران با حالتهای مختلف مواد 3- آشنایی با ویژگیهای مواد با استفاده از حواس پنج گانه 4- آشنایی فراگیران با واژه و مفهوم مایع 5- آشنایی فراگیران با انجام فعالیتهایی با واژه و مفهوم گاز 5- ارزشیابی تشخیصی: الف) در ارتباط بارفتار ورودی : 1- ماده چیست؟
چیزهایی که ما در اطراف خود می بینیم ماده می گویند.
2- حالتهای مختلف ماده را باذکر مثال نام ببرید؟
1- جامد : در ، تخته سیاه 2- مایع : آب ، شیر 3- گاز : هوای داخل بادکنک ، هوای داخل توپ 3- مایع چیست؟
موادی که شکل ثابتی ندارند و به شکل فلزی که در آن ریخته می شود در می آید مایع می گویند مانند شیر.
4- جامد چیست؟
به موادی که شکل ثابتی دارند .
مانند صندلی ، میز ، در ، قند 5-گاز چیست؟
موادی که از خودشان شکلی ندارند و در همه جا پخش می شوند مانند هوای داخل بادکنک 6- با استفاده از حواس پنجگانه ویژگیهای مواد را توضیح دهید؟
با دست حجم را لمس می کنیم (حس لامسه) با چشم حجم را می بینیم (حس بینایی) و با بینی جسم را بو می کنیم (حس بویایی) و با زبان مواد را می چشیم (حس چشایی) و با گوش صدای جسم را می شنویم (حس شنوایی).
ب) در ارتباط با رفتار نهایی: 1- حجم چیست ؟
2- جرم چیست؟
3- جرم مواد را با چه وسیله ای اندازه گیری می کند؟
6- روش تدریس : با استفاده از روش تفحص گروهی 7- وسایل کمک آموزشی لازم برای تدریس: کتاب علوم ، گچ ، تعدادی سنگ با اندازه های مختلف ، نخ ، لیوان ، کش در دو رنگ و ماژیک در دو رنگ ، مقداری خمیربازی یا گل رس سفالگری 8- امور مقدماتی قبل از تدریس: الف ) سلام و احوال پرسی : سلام گلهای من ، چطورید ، خوبید بچه ها ، بله ، معلم: بسیار خوب ، آفرین بر شماگله

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود عنوان طرح درس سناریو 12 ص;تحقیق عنوان طرح درس سناریو 12 ص;مقاله عنوان طرح درس سناریو 12 ص;عنوان طرح درس سناریو 12 ص

دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص زیر دسته آموزشی

دانلود طرح درس روزانه 6 ص تحقیق طرح درس روزانه 6 ص مقاله طرح درس روزانه 6 ص طرح درس روزانه 6 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 5

حجم فایل: 10 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 5 صفحه

طرح درس روزانه: 2 ماده ی درسی: عربی مقطع تحصیلی : متوسطه مدت جلسه:90 دقیقه دبیرستان حضرت زینب شماره ی كتاب : 1/224 موضوع درس :معلوم و مجهول پایه تحصیلی: دوم تجربی تهیه كننده : اربابی اهداف مراحل تدریس و تنظیم محتوا منابع و روش ها زمان 1- هدف كلی: یادگیری فعل مجهول مراحل تدریس و تنظیم محتوا : معارفه، حضور و غیاب و بررسی تكالیف 5 دقیقه ارزشیابی پیش از تدریس ( اجرای آزمون از درس گذشته – اجرای آزمون رفتار ورودی – اجرای پیش آزمون) 5 دقیقه 2- هدفهای جزئی: دانش آموزان در پایان تدریس 1- بتوانند جمله را مجهول كنند .
2- بتوانند جمله را معلوم كنند .
ایجاد آمادگی: ( فعالیت های لازم در پشت برگه نوشته شود ) 10 دقیقه معرفی درس جدید و بیان هدف های رفتاری درس: 5 دقیقه ارائه درس: مجهول كردن یك جمله فارسی و مرحله بندی كارهای انجام شده .
3- عینا همان مراحل را در مورد یك جمله عربی پیاده كردن .
4- مقایسه فاعل و نایب فاعل و انواع آن.
گفتن احكام نایب فاعل با مثالهای فراوان .
40 دقیقه 5- هدف های رفتاری: دانش آموزان در پایان و ضمن تدریس 1- فعل مجهول را تشخیص دهند .
6- فعل معلوم را به مجهول و بالعكس تبدیل كنند.
7- احكام نایب فاعل را بدانند .
جمع بندی: 5 دقیقه ارزشیابی پایانی درس: ( اجرای پس آموز ) – سوالات مربوط در پشت برگه نوشته شود .
15 دقیقه تعیین تكلیف: در كلاس: در منزل : 5 دقیقه 8- رفتار ورودی: دانش آموزان قبل از تدریس: موضوع جدید است و دانش آموزان هیچ اطلاعی از آن ندارند .
منابع و روش ها: 1- روش های تدریس :پرسش و پاسخ ، سخنرانی 2- وسایل كمك آموزشی:تخته ، گچ در رنگهای مختلف 3- فعالیت های فراگیران:پرسش و پاسخ و حل سوال در خلال درس آزمــــــــون از درس گذشــــته آزمــــــــون رفتار ورودی پیـــــــــش آزمـــــون پــــــــس آزمــــــــون تفاوت این جمله ها در چیست؟
كتب التلمیذُ الدرسَ .
كتب الدرسُ .
1- فعلهای زیر را مجهول كنید .
أرسَلَ ، نزَّلَ ، یحتَرِمْنَ ، یُعلِّمُ 2- جمله های زیر را مجهول كنید .
یرزُقُ اللهُ الشهیدَ عنده .
شربتْ الطفلهُ الماءَ .
فعالیت های لازم جهت (ایجاد انگیزه) در دانش آموزان: نوشتن یك جمله معلوم و مجهول فارسی و مقایسه آنها .
تــــــــذكـــــــر: 2- در هنگامی كه درس گذشته همان رفتار ورودی می باشد امكان ادغام در آزمون اول وجود دارد .
2- آزمون های 1و2و3 را می توان به طور همزمان اجرا نمود تحلیل هر دسته از سوالات این آزمون ها لازم است به طور جداگانه باشد.
3- در مواردی كه مفاهیم درس از پیچیدگی بیشتری برخوردار است می توان از پیش آزمون نیز به جای پس آزمون استفاده كرد .
تـــوجــه: جهت هر

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق طرح درس روزانه 6 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود طرح درس روزانه 6 ص;تحقیق طرح درس روزانه 6 ص;مقاله طرح درس روزانه 6 ص;طرح درس روزانه 6 ص

دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص زیر دسته آموزشی

دانلود شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص مقاله شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 28

حجم فایل: 24 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 28 صفحه

عنوان : شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه تهیه کننده : مدرسه شهید باهنر 2 فهرست مطالب مقدمه .
.
3 چرا کودکان و نوجوانان باید مطالعه کنند .
.

5 مطالعه صحیح زمینه ساز تفکر و خلاقیت .

6 نقش خانواده و شیوه های ایجاد انگیزه به مطالعه .

.
10 نقش آموزش و پرورش و مدارس .
.
.
15 شیوه های ترغیب دانش آموزان به کتابخوانی .
.

16 منابع .

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص;تحقیق شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص;مقاله شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص;شیوه های ترغیب دانش آموزان به مطالعه 23 ص

دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص زیر دسته آموزشی

دانلود شیوه های انشا نویسی 22 ص تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص مقاله شیوه های انشا نویسی 22 ص شیوه های انشا نویسی 22 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 26

حجم فایل: 23 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 26 صفحه

عنوان : شیوه های انشا نویسی تهیه کنندگان : فهرست مقدمه .
.
3 چکیده مطالب .

4 درس انشاء .
.
6 انشاءکوتاه .

11 نوشتن انشای بلند.
.

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود شیوه های انشا نویسی 22 ص;تحقیق شیوه های انشا نویسی 22 ص;مقاله شیوه های انشا نویسی 22 ص;شیوه های انشا نویسی 22 ص

دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص زیر دسته آموزشی

دانلود سیاد گیری بی تلاش 16 ص تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص مقاله سیاد گیری بی تلاش 16 ص سیاد گیری بی تلاش 16 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 16

حجم فایل: 13 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 16 صفحه

دبیرستان دخترانه مصباح N.
L.
P «سیاد گیری بی تلاش» استاد راهنما : خانم شیشه تهیه کنندگان : سمانه خندان پور کرکلاری ریحانه مرادی سال تحصیلی 88-87 چکیده : کلید واژه ها : چرخه یادگیری یادگیری ما را نمی توان با مقیاسی مانند عقربه سوخت ماشین اندازه گیری کرد که از خالی تا پر تغییر می کند.
ما با مرور دوباره آنچه که قبلاً آموخته ایم و باز اندیشی در افکار و طرحهایمان برای یادگیری در آینده، یاد می گیریم.
و همیشه چیزهای بیشتری برای آموختن وجود دارد.
معروف ترین چرخه یادگیری چرخه کولب است که چهار مرحله را برای یادگیری شناسایی کرده است : تجربه عمل تفکر مفهوم ساختن این مدل نشان می دهد که ما چگونه از طریق تجربه و از مقایسه تچربه خودمان با دیگران یاد می گیریم که چگونه تجربه هایمان را تحلیل کنیم و برای کارهای جدیدی برنامه ریزی کنیم .
اگر تمام فازهای این چرخه را طی کنیم یادگیری تجربی ، چنانکه به این اسم مشهور است، به تجربه اندک ما محدود نمی شود.
سبک های یادگیری همه ما به یک روش یاد نمی گیریم.
ما گرایش داریم روش هایی را که با آنها راحت تر هستیم انتخاب کنیم و بقیه روشها را کنار بگذاریم.
این نکته مهم است که ما از سلیقه مان در مورد سبک های یادگیری باخبر باشیم تا بتوانیم : از روش های یادگیری مان استفاده کنیم که با آموزش خاصی که فرا می گیریم، سازگار باشد.
یادگیری مان را در روش های ضعیف تر بهبود بخشیم.
نکته مهم آن است که بدانیم سبک های یادگیری خصوصیات فردی افراد نیستند و ما همه در شرایط متفاوت سبک های متفاوتی را به کار می گیریم.
هر چند، معمولاً ما یک یا دو سبک را بر بقیه ترجیح می دهیم .
به گفته هانری و مامفورد (1984) برای اینکه چرخه یادگیری (چرخه کولب را نگاه کنید ) را کاملاً طی کنیم ، باید هر چهار سبک یادگیری را در پیش گرفت .
ضعف یا قبول نکردن هر کدام از این سبک های یادگیری ، فرآیند یادگیری را دچار مانع می کند.
وضعیت های یادگیری وقتی دانش آموزان در حال کسب مهارت یا دانش جدیدی هستند، اندیشیدن به وضعیت یادگیری شان یعنی میزان توانایی و آگاهی شان از آن سودمند است.
اگر یادگیرنده از نیاز خود آگاه نباشد، نمی تواند از پیش نهادهای کمک استفاده کند.
دابین چهار وضعیت برای یادگیری پیش نهاد می کند : یادگیرنده اغلب در حالیکه نسبت به نیازها و ضعفهای آموزشی خود در وضعیت ناکارآمد خود آگاه است، شروع به یادگیری می کند.
متاسفانه خیلی از ما در مرحله ناکارآمد ناخودآگاه (آن کس که نداند و نداند که نداند!) هستیم.
فهمیدن این وضعیتها برای هدایت یادگیرندگان به وضعیت مطلوب کارآمد ناخودآگاه، مثلاً در راندن یک ماشین، بسیار ضروری است.
انگیزه برای تحصیل در سطوح عالی تر انگیزه یادگیرنده نقش مهمی در فرآیند یادگیری بازی می کند.
مقدار انگیزه ما به این بستگی دارد که چه کسی هستیم، چه چیزی می خواهیم یاد بگیریم و شرایطی که در آن یاد می گیریم چیست.
بررسی هایی که تایلور (1983) روی دانشجویان دانشگاه این انجام داد نشان داده است که در تحصیلات عالی چهار رویکرد عمده در انگیزش دانش آموزان وجود دارد.
هر کدام از این رویکردها ( و نه خصوصیات فردی!) را می توان به به دو زیر

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود سیاد گیری بی تلاش 16 ص;تحقیق سیاد گیری بی تلاش 16 ص;مقاله سیاد گیری بی تلاش 16 ص;سیاد گیری بی تلاش 16 ص

دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص زیر دسته آموزشی

دانلود ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص مقاله ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 16

حجم فایل: 30 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 16 صفحه

ساختارنظام آموزشی آموزش پیش دبستانی :كه مشتمل بر دوره آموزش اختیاری 1ساله ویژه كودكان رده سنی 5 سال با هدف آمادگی كودكان جهت ورود به مراكز آموزش ابتدایی می باشد.
آموزش ابتدایی : مشتمل بردوره آموزشی 5 ساله ویژه كودكان رده های سنی 6 تا 11 سال می باشد.
آموزش راهنمایی : مشتمل بردوره آموزشی3 ساله ویژه دانش آموزان رده های سنی14-11سال می باشد.
آموزش متوسطه: مشتمل بردوره آموزشی 3 ساله بوده و به 3 شاخه نظری ، فنی حرفه ای و مهارتی (كاردانش ) تقسیم می گردد.
شاخه نظری : آندسته ازدانش آموزانی كه به انتخاب شاخه فوق مبادرت می نمایند ملزم به گذراندن 96 واحد آموزشی تا زمان اخذ گواهینامه آموزش متوسطه در یكی از 3 رشته ادبیات و علوم انسانی، ریاضی و فیزیك و علوم تجربی می باشند.
شاخه فنی و حرفه ای :آندسته از دانش آموزانی كه به انتخاب شاخه فوق مبادرت می نمایند در یكی از گرو ه های آموزشی صنایع،كشاورزی ،خدمات برق ، مواد ،صنایع كشتیرانی، كشاورزی، هنر ، مدیریت ، اقتصاد داخلی ، مالی و اداری آموزش دیده و در پایان دوره آموزشی 3 ساله و پس از گذراندن 96 واحد آموزشی به كسب مهارتهای لازم جهت احراز شغل مناسب و گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای نائل می آیند.
شاخه مهارتی ( كاردانش ) : آندسته از دانش آموزانی كه به انتخاب شاخه فوق مبادرت می نمایند ملزم به گذراندن 49 واحد عمومی جهت اتخاذ مدرك كلاس اول می باشند.
پس از گذراندن 96 واحد درسی گواهینامه مهارتهای تحصیلی به فارغ التحصیلان اعطاء میگردد.
هدف دوره آموزشی مذكور آموزش وتربیت نیروی كاری ماهر و نیمه ماهر در حوزه های خدمات و كشاورزی است.
دوره پیش دانشگاهی : دوره آموزش پیش دانشگاهی دوره آموزشی 1 ساله ویژه آندسته از دانش آموزانی است كه به اتمام مقطع آموزش متوسطه نائل آمده و قصد ورود به دانشگاه ها یا سایر موسسات آموزش عالی را دارند آموزش ابتدایی اهداف مقطع آموزش ابتدایی از جمله مهمترین اهداف مقطع آموزش ابتدایی می توان به موارد ذیل اشاره نمود: 1- برقراری فضای مناسب آموزشی جهت پیشرفت اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان 2- پرورش استعدادها و خلاقیتهای كودكان 3- بهبود قدرت بدنی و جسمانی كودكان 4- آموزش خواندن ، نوشتن ، محاسبه و برقراری معاشرت اجتماعی با سایر اعضاء اجتماع 5- آموزش مسائل بهداشت فردی و گروهی برنامه های آموزشی از جمله مهمترین برنامه های آموزشی مقطع آموزش ابتدایی می توان به موارد ذیل اشاره نمود: علوم قرآنی و تعلیمات دینی انشاء و املاء فارسی زبان فارسی ( خواندن و درك مطلب ) تعلیمات اجتماعی علوم هنری ( نقاشی،خطاطی، كاردستی ) علوم طبیعی و بهداشت ، علوم ریاضی ورزش و تربیت بدنی دروس مذكور در هفته 24 ساعت ارائه شده و زمان هر كلاس درس 45 دقیقه می باشد.
مدت زمان دروس آموزشی مقطع آموزش ابتدایی مواد درسی كلاس اول كلاس دوم كلاس سوم كلاس چهارم كلاس پنجم قرآن – – 2 2 2 تعلیمات دینی – 3 2 2 2 انشاء فارسی – 2 2 2 2 املاء – 3 2 2 2 فارسی ( خواندن و درك مطلب ) 12 4 4 3 3 تعلیمات اجتماعی – – 2 – – هنر ( نقاشی ، خطاطی ، كاردستی ) – 22 – 4 4 علوم طبیعی و بهداشت 3 3 4 3 3 ریاضی 5 5 4 4 4 ورزش 2 2 2

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص;تحقیق ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص;مقاله ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص;ساختارنظام آموزشی ایران 16 ص

دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص زیر دسته آموزشی

دانلود ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص مقاله ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 70

حجم فایل: 17.082 مگا بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 70 صفحه

فهرست مطالب 1 پیشگفتار 5 بخش اوّ ل ـ ساختار و تشكیلات اهداف و وظایف 11 اركان پژوهشكده 12 الف: هیأت امنا،‌ ضوابط انتخاب اعضا 12 وظایف و اختیارات 13 ب: رئیس پژوهشكده، وظایف و اختیارات 13 ج: شورای پژوهشكده، ضوابط انتخاب اعضا 14 وظایف و اختیارات شورای پژوهشکده 15 شرایط رسمیّت جلسات 15 تشكیل كمیته‌های تخصّصی برای تسهیل در انجام وظایف 15 اجرای مصوّبات شورا 16 حقّ الزّحمه‌ی اعضای شورا 16 تشكیلات، مقررّات مالی، استخدامی 16 سایر مقرّرات 16 انحلال، وظایف هیأت تصفیه برای انحلال 17 بخش دوّم ـ فرآیند تحقیقات ـ اجرای فرآیند تحقیقات 23 نیازسنجی 23 مسئله‌یابی و تعیین اولویّت‌های علمی ـ پژوهشی 24 دریافت و ارزشیابی طرح‌های عملی ـ پژوهشی 24 فعّالیّت‌های اجرایی، نظارت و ارزشیابی گزارش‌های عملی ـ پژوهشی 25 رتبه بندی گزارش‌های نهایی تحقیق 26 كاربست نتایج تحقیق 26 الف: گزارش‌هایی كه نیازمند طرح اجرایی هستند 26 ب: گزارش‌هایی كه دارای طرح اجرایی هستند 26 ج: گزارش‌هایی كه قابل استفاده‌ی مستقیم در سیستم هستند 27 بخش‌ سوّم ـ طبقه بندی هزینه‌ی طرح‌های علمیٍِِِِِ ـ پژوهشی ــ طبقه‌بندی هزینه‌‌ی طرح‌‌ها، فرآیند محاسبه‌ی هزینه‌ها 33 الف: هزینه‌های تهیّه‌ی طرح و قبل از آن 34 ب: هزینه‌های اجرای طرح 34 ج: هزینه‌های بررسی، ارزیابی، پیگیری و نظارت طرح‌های علمی ـ پژوهشی 35 ــ طبقه‌بندی هزینه‌ها از نظر موّاد هزینه 35 هزینه‌ی دستمزد (پرسنلی) برای گردآوری و تجزیه و تحلیل اطّلاعات 36 هزینه‌های مربوط به تأمین امكانات و تجهیزات و خدمات ماشینی 36 هزینه‌های مسافرت 37 هزینه‌های بالا سری 37 هزینه‌های پیش بینی نشده و ناشی از تورّم 37 بخش چهارم ـ طبقه بندی اطّلاعات پرسشنامه‌ی طرح تحقیق 43 اطّلاعات مربوط به مجری طرح 43 اطّلاعات مربوط به طرح تحقیق 43 اطّلاعات مربوط به پیش بینی زمان شروع و اجرای فعّالیّت‌های طرح در سال 44 اطّلاعات مربوط به هزینه‌های طرح(به تفكیك نوع فعّالیّت) 44 زمان‌بندی ارائه‌ی گزارش كتبی و شفاهی در پیشرفت فرآیند اجرای تحقیق 44 فرم ارزشیابی طرح‌های تحقیقی 44 طرح نظارت بر كیفیَت اجرای طرح‌های علمی ـ پژوهشی 45 هدف 45 نظارت 45 ویژگی ناظران 45 وظایف ناظران 46 سایر موّاد طرح 46 دفتر ثبت مشخّصات طرح‌های علمی ـ پژوهشی رسیده به دبیرخانه‌ی كمیته‌ی معین شورای پژوهشی 48 كارت فعّالیّت اعضای هیأت علمی در برنامه‌های پژوهشكده 48 فرم مشخّصات طرح‌های علمی ـ پژوهشی مورد بررسی در كمیته‌ی معین شورای پژوهشی 48 قرارداد انجام طرح‌های علمی ـ پژوهشی و پیگیری آنها 49 كارت خلاصه‌ی پرونده‌ی پیگیری طرح‌های علمی ـ پژوهشی 50 فرم گزارش پیشرفت كار طرح‌های علمی ـ پژوهشی 50 گزارش تحقیق و فرم ارزشیابی گزارش نهایی تحقیق 50 عنوان های تشکیل دهنده گزارش تحقیق 51 فرم ارزشیابی گزارش نهایی تحقیق 51 كاربرگه‌ی پایگاه اطّلاعات طرح‌های علمی ـ پژوهشی 52 بخش پنجم ـ مدیریت منابع انسانی طبقه بندی استانداردها 57 نتایج تعیین استانداردها 58 ارتقای علمی منابع انسانی 58 ارزشیابی از عملكرد منابع انسانی 58 تشخیص صلاحیّت حرفه‌ای منابع انسانی 59 ارتقای بهره‌وری و بهبود كیفیّت 59 فعّالیّت‌های برنامه‌ریزی 60 گروه برنامه‌ریزی توسعه 60 گروه آموزش نیروی انسانی پژوهشكده 60 گروه غنی سازی منابع علمی 60 برنامه‌ها، طر

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص;تحقیق ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص;مقاله ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص;ساختار تشكیلاتی برای موسسه آموزشی 54 ص

دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص زیر دسته آموزشی

دانلود ساختار آموزشی برزیل 21 ص تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص مقاله ساختار آموزشی برزیل 21 ص ساختار آموزشی برزیل 21 ص

دسته بندی: آموزشی

فرمت فایل: zip

تعداد صفحات: 22

حجم فایل: 28 کیلو بایت

قسمتی از محتوای فایل:

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 22 صفحه

ساختار آموزشی برزیل نظام آموزشی برزیل شامل موسسات دولتی ( فدرال ، ایالت وشهری ) وموسسات خصوصی كه از پیش دبستانی ، دبستان ( مقطع اول ) ومتوسطه ( مقطع دوم ) تا مقاطع دانشگاه وكارشناسی ارشد ودكتری تقسیم بندی می شود .
آموزش برای سنین 7 تا 14سال اجباری می باشد ، آموزش ملی در تمامی مقاطع آزاد است .
مدارس غیر انتفاعی واجد شرایط دریافت كمك مالی دولتی می باشند .
مجلس سال 1988 برزیل ، 25 % از درآمدهای مالیالت خارجی وایالتی را به آموزش وپرورش اختصاص داد.
پیشرفتهای چشمگیری در ساختار آموزشی برزیل در 25 سال گذشته صورت گرفته است .
در سال 1964 ، 10 میلیون دانش آموز ودانش جو در تمامی مقاطع تحصیلی حضور داشتند .
درسال 1990این رقم به 6/37 میلیون دانش آموز ودانشجو بالغ گردید كه از این تعداد 9/3 میلیون در مقطع پیش دبستان ، 2/28 میلیون در مقطع دبستان ، 8/3 میلیون در مقطع متوسطه و7/1 میلیون در دانشگاه به كس آموزش ودانش مشغول بوده اند .
با وجود این پیشرفت ، كمتر از 40% از جنعیت سنی دبیرستان در مدرسه ثبت نام كرده اند .
نظام آموزشی برزیل به شرح ذیل به صورت خلاصه ارائه گردیده است: آموزش پایه سن آغاز دوره : 7 سالگی سن اتمام دوره :14 سالگی آموزش ابتدایی طول دوره : 8 سال بین سطوح سنی 7 سال تا 14سال مدرك اعطایی : CERTIEICADO DE CONCLUSAO DE PRIMEIRO GRAU آموزش متوسطه طول دوره : 3 سال بین سطوح سنی 15 سال تا 17 سال مدرك اعطایی : DIPLOMA DE SEGUNDO GRAU آموزش فنی نوع مدرسه : مدرسه فنی متوسطه (هنرستان) طول دوره : 4 سال بین سطوح سنی 15 سال تا 18 سال مدرك اعطایی : DIPLOMA DE TECNICO DE NIVEL MEDIO آموزش پیش دبستانی ساختار آموزشی آموزش پیش دبستانی مدت زمان 2 سال طی سنین6-4 سالگی به کودکان ارائه می گردد.
برنامه های آموزشی از طریق سازمان یا نهادی كه اداره و مدیریت مؤسسه را به عهده دارد تعیین می گردد .
تعداد كل معلمان تعداد كل ثبت نامی تعدادمدارس سال 256208 5283894 57842 1991 258157 5574514 71053 1992 272619 5780566 84366 1993 274582 5686762 93214 1994 – 5749237 – 1995 – 5714303 – 1996 اهداف آموزشی .
فراهم نمودن شرایط مناسب جهت ترقی جسمی ، عاطفی ، درك ذهنی و اجتماعی كودك .
افزایش دانش و تجربه و علاقمند نمودن به تحول ماهیت در زندگی پویا .
اطمینان دادن به تاثیرگذاربودن روابط و عملكرد كودك در همبستگی ، آزادی ، تعاون و احترام در جامعه آموزش همگانی استراتژیهای کلی برنامة‌ آموزشی ملی كه توسط دولت مركزی به پارلمان ملی ارجاع داده شده بود پس از یكسری مذاكرات جامعه با ابالت و شهرها، ‌یك ابزار استراتژیك یا پایه‌ای را برای رسیدن به اهداف مد نظر قرار گرفته در آموزش برای همة طرح‌ها ایجاد كرد.
در مرحلة ….
.
آن می‌تواند به‌عنوان یك قانون اجرا شود و همة‌آژانسهای دولتی مختلف در نشر یك مساعی با سازمان‌های اجتماعی مجبور خواهند بود تا با اهداف بیان شده در آن موافقت كنند.
دومین ابزار استراتژیك مهم برای به‌كارگیری سیاست آموزش ملی برای همه (EFA) تقویت كردن و بهبود سیستم ارزیابی ملی در همة‌سطوح آموزشی است.
این ابزار محكم گردیده بود از طریق یك آژانس د

 


از این که از سایت ما اقدام به دانلود فایل ” دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص ” نمودید تشکر می کنیم

هنگام دانلود فایل هایی که نیاز به پرداخت مبلغ دارند حتما ایمیل و شماره موبایل جهت پشتیبانی بهتر خریداران فایل وارد گردد.

فایل – دانلود تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص – با برچسب های زیر مشخص گردیده است:
دانلود ساختار آموزشی برزیل 21 ص;تحقیق ساختار آموزشی برزیل 21 ص;مقاله ساختار آموزشی برزیل 21 ص;ساختار آموزشی برزیل 21 ص